"اُ. د. لو!O The Lo"، نمایش جدیدی از گروه نمایش آو روی صحنه میرود

24شهریور1393

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه آو نمایش "اُ. د. لو!O The Lo" به کارگردانی امیر افشاری از 1/7/93 در این تماشاخانه به روی صحنه خواهد رفت. نمایش "اُ. د. لو!O The Lo" برداشتی از نمایشنامه "اتللو" اثر نویسنده معروف انگلیسی ویلیام شکسپیر است که توسط سهیل اعرابی و امیر افشاری بازنویسی و دراماتورژی شده و تراژدی بامزه ای را رقم زده است. سهیل اعرابی، رضا موسوی، علی بیگدلی و ندا اصغری به عنوان بازیگر و رکسانا قاری به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش حضور دارند و شرکت شهرنوین نیز تهیه کنندگی این اجرا را بر عهده دارد.

همچنین لازم به ذکر است این اجرا در هفته نخست مهرماه با 40 درصد تخفیف در بها بلیت میزبان تماشاگران خود خواهد بود. اجرای این نمایش از تاریخ سه شنبه 1 مهر تا یکشنبه 6 مهرماه  با قیمت 8 هزار تومان فروخته خواهد شد. این فرصت یک هفته ای تنها یکبار در طول دوره ی اجرا برای تماشاگران نمایش "اُ. د. لو!O The Lo" پیش بینی شده است. با توجه به طراحی صحنه و طرح اجرایی ویژه گروه نمایشی، محدودیت تعداد برای تماشاگران برای هرشب درنظر گرفته شده است و بدین جهت شرایط بهتری برای تماشاگران در صورت رزرو و پیش خرید بلیت ایجاد خواهد شد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت این نمایش با تخفیف، می توانند از طریق سایت تیوال www.Tiwall.com برای خرید اقدام نمایند یا با شماره های تماس تماشاخانه آو  88021646 -88353224  جهت رزرو بلیت هماهنگ کنند.

زمان: هرشب ساعت 19:00

بهای بلیت: 13  هزارتومان

تماشاخانه آو : میدان فاطمی- ابتدای خیابان گمنام- خیابان جهانمهر- پلاک 26

 

تگ‌های خبر

نظرات ..

نظری داری؟