نمایش "اُ. دِ. لو ! O The Lo" زودتر از موعد اجراهایش پایان خواهد یافت

19مهر1393

   به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آو، "اُ. دِ. لو !O The Lo " که با آغاز مهرماه 1393 میزبان تماشاگران خود در تماشاخانه آو بود تنها تا 21 مهرماه روی صحنه خواهد رفت. پیش از این قرار بود این نمایش تا پایان ماه جاری اجرا داشته باشد که با توجه به همکاری یکی از بازیگران این نمایش با گروه بدن دیوانه به سرپرستی یاسر خاسب راهی فستیوالی خارج از ایران خواهند شد. نمایش "اُ. دِ. لو!O The Lo" به کارگردانی امیر افشاری و دراماتورژی و بازنویسی سهیل اعرابی و امیر افشاری برداشتی از نمایشنامه اتللو اثر شکسپیر است. همچنین رضا کشاورز به عنوان مشاور اجرا (حرکات بدن و تکنیک دلقکی) و شرکت شهر نوین به عنوان تهیه کننده در این اجرا حضور دارند.

گفتنی است این نمایش اجرای جدیدی از گروه نمایش آو است که در "تماشاخانه ی آو" که یک سردابه با قدمتی تاریخی است به اجرا می رود و تاکنون هنرمندانی همچون اصغر همت، بابک محمدی، افشین هاشمی، مهدی کوشکی، نسیم احمدپور، صحرا فتحی، یاسر خاسب، محمد عباسی و ...  به تماشای آن نشسته اند.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت این نمایش با تخفیف، می‌توانند از طریق سایت تیوال برای خرید اقدام کنند یا با شماره‌های ۸۸۰۲۱۶۴۶ و۸۸۳۵۳۲۲۴ جهت رزرو بلیت تماس بگیرند. بهای بلیت نمایش بدون تخفیف ۱۳ هزار تومان است.

تماشاخانه آو در میدان فاطمی، ابتدای خیابان گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶، واقع شده است.

تگ‌های خبر

نظرات ..

نظری داری؟