ریکاردو ونوچینی، کارگردان مطرح ایتالیایی در تهران کارگاه بازیگری برگزار می کند

07مهر1394

ریکاردو  ونوچینی، کارگردان مطرح ایتالیایی در تهران کارگاه بازیگری برگزار می کند

پروژه مشترک تئاتر "ایران و ایتالیا"  باحضور مرکز هنری ArteStudie   و به میزبانی گروه نمایش "آو" و خانه نمایش  "دا"، از  30آبان 94 به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود.

سهیل اعرابی ، یه عنوان یکی از سرپرست‌های گروه نمایش آو و مدیر پروژه اعلام کرد: "ریکاردو ونوچینی به عنوان کارگردان، فیلم‌ساز، مولف، بازیگر و پژوهشگر تئاتر، نزدیک به چهار دهه در تئاتر و اپرا فعالیت کرده است. وی در این سال ها در نمایش ها، اپراهای متعددی کارگردانی و بازیگری و آهنگسازی کرده است که هرکدام در ایتالیا و سایر نقاط جهان با موفقیت به روی صحنه رفته اند. در سال‌های اخیر با تمرکز بر تئاتر اجتماعی و مسائل جهانی، پروژه های عجیب و سختی را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است که شامل اجرا در مراکز و سازمان های جهانی با موضوع اجتماعی، کارگاه‌های آموزشی و اجرا در مراکز پناهجویان آفریقایی، یا مناطقی همچون اردوگاه پناهندگان سوری در اردن و روستاهای بیروت بوده است.

با دعوت تیم ایتالیایی از گروه نمایش "آو" جهت همکاری در سال جاری، پروژه ی مشترکی شکل گرفته است. این پروژه به منظور شناساندن و درک بیشتر نئاتر اجتماعی، با رویکرد "تئاتر به مثابه ابزاری برای درک رویدادهای زندگی" در فضایی آموزشی- تجربی برگزار می شود.

روابط عمومی خانه نمایش "دا" به عنوان دیگر برگزارکننده‌‌ی این پروژه اضافه کرد: "این تماشاخانه از تاریخ 1تا 7 آذر ماه1394 میزبان تیم ایتالیایی و شرکت‌کنندگان خواهد بود. در این کارگاه های یک هفته ای، که باحضور کارگردان ایتالیایی "ریکاردو ونوچینی "برگزار می شود تمرینات در غالب تئوری و عملی‌ ارائه می‌گردند و بر روی مهارت‌ها و تمرینات بازیگری، تمرینات بدن-بیان و به تصویر کشیدن سوژه و دغدغه‌ی برآمده از اجتماع تمرکز دارند. در شب پایانی، شرکت‌کنندگان در غالب یک اجرای پایانی، تجربیات و آموخته هایشان را اجرا می‌کنند

علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه‌های بازیگری می توانند با شماره های 88016074 – 09355218195  تماس بگیرید یا به صفحه‌ی اینستاگرام گروه نمایش "آو" به آدرس  @avtheatre یا @theatrehouse_da    و یا کانال تلگرامی  telegram.me/avtheatre  مراجعه کنند. گفتنی‌ست ظرفیت نفرات این کارگاه‌ها محدود است.

تگ‌های خبر

نظرات ..

نظری داری؟